Los entamos del proyéutu

Esti documental entamó a biltar fai tiempu, cuando Cristian, el so protagonista, tenía 13 años.
Yo yera la so profesora de Plástica y llamábame muncho l'atención que los sos dibuxos siempre tuvieren árboles, plantes de pimientos o de tomates y delles veces güertes enteres.
Entrugándo-y pol por qué d'eses temátiques, abluqué coles histories que me contaba, l'arguyu col que me desplicaba los llogros y sobre too, col rellumu de güeyos y cola sorrisa al falar de les sos coses. 

Pasu énte pasu fui interesándome pola so güerta y durante una primavera seguí, pentemedies les sos pallabres y les semeyes que m'enseñaba, tolos trabayos que facía, dende semar hasta recoyer, con tolos problemes y pilancos qu'ello tien.
Nun paraba de dicime que subiera a velu pa poder enseñame'l so llabor directamente, y a la fin, les ganes puedieron comigo.
                                                .   .   .   .   .   .   .

Este documental empezó a gestarse hace tiempo, cuando Cristian, su protagonista, tenía 13 años.
Yo era su profesora de Plástica, y me llamaba mucho la atención que sus dibujos siempre tuvieran árboles, plantas de pimientos o de tomates, o incluso huertas enteras.
Al preguntarle el por qué de esas temáticas, me quedé sorprendida con las historias que me contaba, el orgullo con el que me explicaba sus logros y sobre todo, con el brillo de sus ojos y su sonrisa al hablarme de sus cosas.
Poco a poco fui interesándome por su huerta, y durante una primavera seguí, a través de sus palabras y las fotos que me enseñaba, todo el proceso. Desde la siembra hasta el comienzo de la recogida, con todos los problemas y contratiempos que conlleva.
No paraba de decirme que subiera a visitarle, para poder enseñarme su trabajo directamente, y las ganas me pudieron.



No hay comentarios:

Publicar un comentario